søndag den 11. december 2011

På togt med Oasis


Brisbane 11 december 2011

Så er vi landet i "landet Down under".
Oasis ligger og flyder lidt forsømt i Scarborough Marina.
Vi (Simon,Thomas,Lars,Kristine og jeg) har knoklet med klargøring siden igår, og det ender sgu nok med, at vi kommer hele vejen rundt og får dybt vand under kølen.
Vi er et godt team med god arbejdsenergi og god humor.
Det er sommer her, og det er super lækkert at skifte vintertøjet ud med et par shorts og intet andet.
jeg er en glad ung mand på 46, og jeg elsker min kvinde Pernille, som har givet mig grønt lys til den her rejse!:-)
Imorgen mandag får vi styr på bådens styregrej (håber jeg) og tirsdag får vi monteret en overhalet sprayhood, hvorefter vi tar en lille prøvesejlads!:-)
Lige nu i skrivende stund står Simon og Thomas og kokkererer den vildeste kødret!:-)
Igår aftes var vi iøvrigt på fiskerestaurant her i Scarborough havn - go mad og højlydte venlige og ukomplicerede Indfødte!
Nu tror jeg sgu der er mad om lidt og Lars og Kristine er kommet med øl og rødvin så................................. Se you later alligator!

1 kommentar:

  1. I kommer til at få en helt fantastisk sejlads! Pas rigtig godt på hinanden derude :-)

    SvarSlet